2015
Сталий розвиток корпорації «Оболонь»
Офіційний звіт
Корпорація
Засади сталого розвитку є одним із ключових елементів стратегії корпорації «Оболонь», завдяки якому компанія реалізує корпоративні амбіції і повноцінно розвиває кожен із чотирьох КСВ-напрямків: розвиток співробітників, захист екології, популяризація спорту і підтримка місцевих громад.
Люди
Люди – головний капітал корпорації «Оболонь». Люди створюють напої, формують репутацію і примножують фінансові активи компанії. Саме тому «Оболонь» щодня працює над вдосконаленням соціальних програм і покращенням добробуту ключових стейкхолдерів компанії.
Виробництво
Виробництво якісних і безпечних напоїв – це основа довгострокової перспективи розвитку корпорації «Оболонь». Стабільність виробничих процесів, гарантія якості і безпеки напоїв забезпечують досягнення цілей компанії на шляху сталості.
Екологія
Зміна клімату, вичерпність ресурсів і енергонезалежність – виклики ХХІ ст. не тільки для пересічних людей, а й для великих виробників. Зменшення впливу на довкілля і збереження природи є пріоритетними для компанії «Оболонь» як найбільшого вітчизняного виробника напоїв.
Економіка
Компанія «Оболонь» здійснює безпосередній і непрямий вплив на економіку країни та окремих регіонів присутності через зайнятість населення, наповнення місцевих і державного бюджетів, розвиток супутніх галузей і підтримку соціо-культурної складової.
Суспільство
Дотримуючись принципів сталого розвитку, «Оболонь» розглядає участь у соціальному житті регіонів присутності компанії - як важливу складову розвитку українського суспільства і процвітання власного бізнесу.
Торговим партнерам
Фінансовим установам
Неурядовим організаціям
Державним органам
Акціонерам та співробітникам
Споживачам

Характеристика звіту та межі аспектів

Корпорація «Оболонь» представляє шостий нефінансовий Звіт про сталий розвиток за 2015 р. Даний документ підготовлено відповідно до вимог міжнародного стандарту зі звітності у сфері сталого розвитку GRI (Global Reporting Initiative) за вимогами «Основного» варіанту останньої версії G4 і десяти принципів Глобального Договору ООН (UN Global Compact).

Корпорація «Оболонь» традиційно дотримується річного циклу звітування; попередній нефінансовий Звіт про сталий розвиток опублікований у 2014 році за результатами 2013 та першої половини 2014 років. Документ підготовлено у відповідності зі стандартом звітності GRI версії G3.1 за вимогами оцінки «В» і завірено незалежним аудиторським висновком компанії BDO.

У відповідності зі стандартом GRI G4 межі розкриття інформації цьогорічного Звіту визначались окремо за кожним Аспектом. По деяким істотним питанням (Аспектам) периметр охоплення і розкриття показників обмежений, оскільки для деяких підприємств виділені Аспекти є несуттєвими і їх дані не впливають на консолідований результат звітності. За деякими питаннями периметр розкриття інформації розширено завдяки структурам корпорації, для яких виявлені Аспекти є найбільш значущими у діяльності. Зовнішні межі Звіту охоплюють діяльність в економічній, екологічній, соціальній сферах десяти підприємств корпорації «Оболонь» у восьми областях України.

Аналіз Стандарту Глобальної ініціативи зі звітності G4, перегляд корпоративних ризиків, систематизація довгострокових проектів та інвестицій у сталий розвиток і взаємодія з ключовими заінтересованими сторонами корпорації «Оболонь» допомогли сформувати зміст даного Звіту і визначитись з суттєвими Аспектами. Пріоритетні теми нефінансового документа визначалися менеджментом корпорації «Оболонь» на основі комунікації з основними стейкхолдерами. Зворотній зв'язок від стейкхолдерів (листи, дзвінки, повідомлення на Гарячу лінію, в соціальних мережах, зустрічі тощо) виокремили перелік суттєвих Аспектів корпорації «Оболонь», серед яких:

  • фінансово-економічні результати
  • трудові відносини: розвиток персоналу, безпечні умови праці
  • гендерна рівність
  • якість і безпека продукції
  • захист довкілля
  • внесок у регіональну економіку
  • корпоративне управління
  • енергоефективність: повторне використання ресурсів, безвідходність
  • інвестування у соціально значущі культурно-освітні програми

Шостий звіт корпорації «Оболонь» має два формати: pdf-версію і версію повноцінного інтерактивного сайту. У цьому році як соціально відповідальний виробник «Оболонь» відмовилася від друкованої версії соціального звіту і зробила ще один внесок у збереження довкілля.

Практики

  • З моменту свого створення і до сьогодення корпорація «Оболонь» підтримує і розвиває традиції благодійництва та волонтерства. Щороку «Оболонь» інвестує у розвиток регіонів присутності своїх підприємств, реалізує соціально значущі ініціативи, надає фінансову і продуктову підтримку партнерам. Сьогодні, як ніколи раніше, соціальна активність компанії є важливою складовою сталого розвитку країни та життя українського суспільства.Детальніше
  • Досягнення гендерного балансу є важливим для сталого розвитку не лише як етична норма, а й для ефективної роботи компанії. На підприємствах корпорації «Оболонь» працює близько 28% жінок. Завдяки прийнятому у 2011 році Гендерному плану та оновленому у 2012 році Колективному договору, сьогодні «Оболонь» гарантує і забезпечує рівні трудові права як для чоловіків, так і для жінок.Детальніше
  • Початок «нульових» дав потужний поштовх у розвитку корпоративного волонтерства на підприємствах корпорації «Оболонь». Понад 14 років з ініціативи співробітників у компанії розвивається донорський рух. Щороку до списку постійних донорів долучаються нові співробітники, які продовжують благородну традицію у компанії. Детальніше
  • З 1994 року корпорація «Оболонь» є членом Української Асоціації Якості, а з 1998-го – членом Клубу лідерів якості України. Корпорація успішно конкурує як на внутрішньому, так і на міжнародних ринках. У 2008 році «Оболонь» створила інтегровану систему управління і сертифікувала одночасно чотири міжнародних стандарти.Детальніше
  • У 2013 році корпорація «Оболонь» на 48,5% зменшила утворення відходів власного виробництва. Цьому сприяла також і комплексна переробка використаної ПЕТ-упаковки. Протягом 12 років «Оболонь» реалізує проект з переробки відходів пластикової тари. Завдяки збору використаних пляшок, зниженню викидів і скороченню споживання енергоносіїв, «Оболонь» суттєво знижує вплив на довкілля.Детальніше
  • Відповідальність – основа екологічної політики корпорації «Оболонь». Завдяки технологіям переробки органічних відходів пивоваріння, сьогодні «Оболонь» не тільки зменшує екологічне навантаження на довкілля, а й забезпечує сільськогосподарські підприємства високопоживними кормами. До того ж таке виробництво приносить компанії додатковий дохід.Детальніше
  • Корпорація «Оболонь» - один із найбільших роботодавців в Україні. На підприємствах корпорації працюють понад 5 тис. співробітників, серед яких близько 5% мають дітей віком до 6 років. Для забезпечення комфортних умов праці та успішного поєднання професійних і сімейних обов’язків, у 2013 році «Оболонь» приєдналася до проекту реінтеграції працівників – «Знову до роботи».Детальніше
  • Завдяки системним інвестиціям у розвиток освіти і книговидавництва, реконструкції навчальних закладів, корпорація «Оболонь» сприяє підвищенню освіченості українського суспільства. Протягом 9 років «Оболонь» популяризує другу за милозвучністю і красою мову у світі у рамках підтримки Міжнародного конкурсу знавців української мови ім. П. Яцика.Детальніше
  • Інвестувати у розвиток спорту «Оболонь» розпочала ще у 90-хх роках. Вже понад два десятиліття корпорація надає всебічну підтримку командам і проектам, що сприяють популяризації здорового способу життя. Сьогодні корпорація «Оболонь» має власний футбольний клуб «Оболонь Бровар», що виступає у національній першості, розвиває дитячо-юнацький футбол (спортивна школа «Зміна»), проводить внутрішньокорпоративні змагання серед персоналу.Детальніше
  • Більше двадцяти років «Оболонь» реалізує програму підтримки соціально вразливих груп населення. До таких категорій належать люди з особливими потребами, малозабезпечені, люди похилого віку, діти з неблагополучних сімей. Такий напрям роботи охоплює і підтримку багатодітних родин, які функціонують як будинки сімейного типу. Реалізація цієї програми компанії забезпечує право дитини на виховання у сім’ї і щасливе дитинство у колі рідних.Детальніше